AVON Andy

Legyek az AVON tanácsadód? Nézz körül az oldalamon, és rendelj a katalógusból.

Az Avon filozófiája

 

 

 

Azzá a vállalattá válni, amely legjobban megérti, és kielégíti a a nők termékekre, kiszolgálásra és önmegvalósításra való igényeit - világszerte.

 

 

 

Az Avon alapértékei:

 

 

 

BIZALOM: Eszközöket szeretnénk ahhoz, hogy olyan környezetben éljünk és dolgozzunk, ahol nyílt a kommunikáció - ahol az emberek szabadon vállalnak kockázatot és közlik véleményüket, valamint úgy mondják meg az igazságot, ahogyan látják. Ha bízol abban, hogy az emberek a helyes dolgot teszik - és ők megértik az alapul szolgáló érvelést és filozófiát - nem fognak csalódást okozni

 

 

 

A 14 napos fizetési határidő a tanácsadóinkban vetett hitünket bizonyítja.

 

 

 

TISZTELET: Segít a különbségek értékelésében, abban, hogy az egyes személyeket egyéni képességeik szerint becsüljük. A tisztelet hozzásegít ahhoz, hogy az egyes emberből teljes mértékben kihozzuk képességeit.

 

 

 

HIT: Ez teszi képessé a tagokat arra, hogy felelősséget vállaljanak, és hogy a lehető legjobbak lehessenek. Ha hiszel valakiben és ezt meg is mutatod, az a személy hegyeket fog megmozgatni, hogy bebizonyítsa, igazad van.

 

 

 

ALÁZATOSSÁG: Ez egyszerűen azt jelenti, hogy nincs mindig igazad - nem tudod mindenre a választ - és ennek tudatában is vagy. Nem vagy kevésbé emberi, mint az érted dolgozó emberek, és nem félsz segítséget kérni. Ez egy olyan tulajdonság, amely szimpatikussabbá tesz az emberek szemében és segít, hogy merész ötleteket valósíts meg.

 

 

 

TISZTESSÉG: Ez kell, hogy fémjelezzen minden Avon tagot. Azzal, hogy a legmagasabb etikai szabályokat tűzzük ki és tartjuk be és helyesen cselekszünk, a gondosság feladatát teljesítjük... nemcsak képviselőink és az általunk kiszolgált közösségek ügyfelei számára, hanem a magunk és kollegáink számára is

 

Az AVON Története

 

Az Avon története 1886-ban kezdődött, amikor az alapító David H. McConell New Yorkban California Perfume néven létrehozta vállalkozását.

Az akkor 28 éves McConell erdetileg utazó könyvkereskedő volt és illatminták ajándékozásával próbálta népszerűsíteni könyveit. Rövid időn belül kiderült, hogy a parfümök sikeresebbek, mint a könyvek ezért kezdett kozmetikumok értékesítésével foglalkozni. A vállalkozás növekedésével Tanácsadónőket alkalmazott, ők szállították házhoz a megrendelt termékeket és szükség esetén hasznos tanácsokkal látták el a vásárlókat.

1939-ben a cég felvette az Avon Products Incorporated nevet, Shakespeare szülő városa Stratford Upon Avon után.

Ma a világon több millió Tanácsadónő értékesíti az Avon termékeit. A cég magyarországi leányvállalata, az Avon Cosmetics Hungary 1990-ben, a demokratikus átalakulásokat követően az elsők között érkezett az országba. Töretlen sikerét elsősorban a több ezer magyar Avon Tanácsadónőnek köszönheti.


A vállalat történetének főbb állomásai:

1886:

• David H. McConnell megalapítja a California Perfume Company-t, az Avon ősét.

• Első Tanácsadónő;: Mrs P.F.E. Albee.

• Első termék: Little Dot Parfümsorozat.

1896: Első katalógus kiadása (csak szöveget tartalmazott).

1897: Első laboratórium megnyitása Suffern-ben.

1905:

• Első nyomtatott hirdetés megjelenése a Good Hosekeeping című magazinban.

• Első színes katalógus nyomtatása (októberben).

1914: Első nemzetközi iroda megnyitása: Montrealban. A gyártás 1915-ben kezdődik.

1920: Első alkalommal haladja meg az értékesítés az 1 millió dollárt.

1931: A vállalat 11 terméke részesült a Good Housekeeping magazin díjában, s kapta meg a magazin pecsétjét.

1939: A California Perfume Company-t AVON-ra keresztelik át.

1946: A folyamatosan növekvő vállalat részvényeket bocsátott ki. Két év múlva már 1200 részvényese volt. Az észak-amerikai sikeres szereplés után megkezdte világhódító útját, először Közép- és Dél-Amerikában, Ausztráliában, majd Európában. Néhány évvel azután, hogy jegyezte részvényeit a New York-i Értéktozsdén, egyike lett a világ legkeresettebb részvényeinek.

1950: Első termékminta gyártása (To a wild rose parfüm).

1953: Első televíziós reklámhirdetés.

1964: Az Avon bejegyzésre került a new york-i tőzsdén.

1972: A termékeladások értéke első alkalommal érte el az 1 milliárd dollárt.

1979: 3 milliárd dolláros forgalmat ért el és világszerte egymillió tanácsadónő forgalmazta termékeit.

1986: 100 éves az AVON.

1987: Első spanyol nyelvű AVON TV reklám sugárzása (októberben).

1989: Az AVON a világon az elsők között jelenti be és kötelezi magát arra, hogy termékeit nem teszteli állatokon.

1990: AVON megnyitja magyarországi irodáját.

1991: Az AVON a kozmetikai vállalatok közül elsőként alkalmazza az AHA technológiát a bőrfeszesítő krémek előállítása során.

1993:

• Az AVON az Egyesült Államokban elindítja első mellrák ellenes programját, melynek keretében „remény szalagja” termékek értékesítésével gyűjtöttek adományt. A programban több mint 500.000 amerikai tanácsadónő vett részt.

• Létrehozták az Elnöki Irodát, amely az integrált globális stratégiák kidolgozásával és a leányvállalatok közötti megfelelő erőforrás allokáció biztosításával foglalkozik.

1996: Az Atlantai Olimpiai Játékok hivatalos szponzora az AVON.

1998: Megrendezésre kerül az első AVON mellrák ellenes gyaloglás rendezvény, adomány gyűjtés céljából.

1999: Az AVON a világon elsőként nevez ki nőt ügyvezetői igazgatói posztra, Andrea Jung személyében.

2004: Salma Hayek az AVON szóvivője.

2005: 15 éves jelenlétét ünnepli Magyarországon az AVON.

2006: Az amerikai Jillian Dempsey az Avon nemzetközi sminkmestere lett.

2007:

• Christian Lacroix az AVON-nal együttműködést kötött egy női és egy férfi illat megalkotására.

• Zsédenyi Adrienn (Zséda) énekesnő a magyarországi Avon háziasszonya lett.

• Reese Witherspoon az Avon globális nagykövete és néhány termékének reklámarca lesz.

2008:

• A magyarországi Avon Kovács Katalint, többszörös Európa-,világbajnok és olimpia bajnok kajakozónkat választotta a Solutions testápolási termékcsalád arcának.

• Patrick Dempsey, az itthon is kedvelt Grace Klinika Dr. Derek Shepherd-je a vállalat egyik új férfi illatának arca.

FILOZÓFIÁJA

Azzá a vállalattá válni, amely legjobban megérti, és kielégíti a a nők termékekre, kiszolgálásra és önmegvalósításra való igényeit – világszerte.

ALAPÉRTÉKEI

BIZALOM:

Eszközöket szeretnénk ahhoz, hogy olyan környezetben éljünk és dolgozzunk, ahol nyílt a kommunikáció - ahol az emberek szabadon vállalnak kockázatot és közlik véleményüket, valamint úgy mondják meg az igazságot, ahogyan látják. Ha bízol abban, hogy az emberek a helyes dolgot teszik - és ők megértik az alapul szolgáló érvelést és filozófiát - nem fognak csalódást okozni

TISZTELET:

Segít a különbségek értékelésében, abban, hogy az egyes személyeket egyéni képességeik szerint becsüljük. A tisztelet hozzásegít ahhoz, hogy az egyes emberből teljes mértékben kihozzuk képességeit.

HIT:

Ez teszi képessé a tagokat arra, hogy felelősséget vállaljanak, és hogy a lehető legjobbak lehessenek. Ha hiszel valakiben és ezt meg is mutatod, az a személy hegyeket fog megmozgatni, hogy bebizonyítsa, igazad van.

ALÁZATOSSÁG:

Ez egyszerűen azt jelenti, hogy nincs mindig igazad - nem tudod mindenre a választ - és ennek tudatában is vagy. Nem vagy kevésbé emberi, mint az érted dolgozó emberek, és nem félsz segítséget kérni.

TISZTESSÉG:

Ez kell, hogy fémjelezzen minden Avon tagot. Azzal, hogy a legmagasabb etikai szabályokat tűzzük ki és tartjuk be és helyesen cselekszünk, a gondosság feladatát teljesítjük... nemcsak képviselőink és az általunk kiszolgált közösségek ügyfelei számára, hanem a magunk és kollegáink számára is.

JÖVŐKÉPE:

Az Avon Magyarországot új magaslatokba emelve a tehetséggondozás, az üzleti megoldások és a követendő legjobb példák középpontjává tesszük a fenntartható és nyereséges növekedés érdekében.

 

AVON A NŐKÉRT

 

Legyen egészségesen szebb a holnap!

 

A szépség természetes forrása az egészség, ezért az AVON számára a nők egészsége ugyanolyan fontos, mint a szépségük.

 

A vállalat ebben a szellemben kötelezte el magát az emlőrák elleni küzdelem mellett.

 

A mellrák a nők leggyakoribb daganatos megbetegedése, ám a vizsgálati technika és a kezelési lehetőségek gyors ütemű fejlődése lehetővé teszi az időben felfedezett megbetegedések túlnyomó részének gyógyítását.

 

A világ vezető kozmetikai vállalata 1992-ben hozta létre az AVON Alapítványt, amely küldetésének tekinti az adományok gyűjtését a mellrák ellenes küzdelem támogatására.

 

Az önzetlen globális összefogás eredményeképpen az alapítvány az elmúlt 15 évben több mint 450 millió dollárt adományozott a mellrák elleni harcra világszerte.

 

Amennyiben több információra van szüksége az AVON Magyarország mellrák ellenes küzdelméről és a betegségről, keresse fel a www.avonanokert.hu website-unkat!

 

LÉPJÜNK FEL EGYÜTT A NŐKET ÉRINTŐ ERŐSZAK ELLEN!

 

Az erőszak hazánkban is rengeteg nőt érintő, súlyos probléma, ami mellett nem mehetünk el szó nélkül.

 

Az AVON és Zséda összefogott, hogy együtt segítsenek a nők elleni erőszak leküzdésében. A 2008-as koncertturné sikerét követően az együttműködés 2009-ben is folytatódik.

 

További információk a www.avonanokert.hu weboldalon.

 

Segítsen Ön is nőtársainak és vásárolja meg a kék karkötőt, melynek teljes hasznával a NANE (Nők a Nőkért Együtt az Erőszak Ellen) Egyesület munkáját támogatjuk.

 

 

 


 

www.avon.hu

 

 



Weblap látogatottság számláló:

Mai: 6
Tegnapi: 13
Heti: 83
Havi: 271
Össz.: 413 896

Látogatottság növelés
Oldal: AVON története
AVON Andy - © 2008 - 2024 - avonandy.hupont.hu

A HuPont.hu ingyen adja a tárhelyet, és minden szolgáltatása a jövőben is ingyen ...

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »